Papieren dienstencheques

DE HELPENDE HAND

Dienstenchequebedrijf

Papieren dienstencheques

 

Om dienstencheques te bestellen hebt u een inschrijvingsnummer of gebruikersnummer nodig.

Een gebruikersnummer aanvragen is gratis.

Hoe vraag ik mijn gebruikersnummer aan ?

1.Ofwel doet u het zelf (online via de site van Sodexo)

° ga naar :

Voor Vlaanderen :

https://extranet.dienstencheques-vlaanderen.be/Public/Users/Registration?lang=nl

Voor Wallonië :

https://extranet.wallonie-titres-services.be/Public/Users/Registration?lang=fr

Voor Brussels Hoofdstedelijk Gewest :

https://extranet.dienstencheque.brussels/Public/Users/Registration?lang=nl

Houd volgende gegevens bij de hand :

-Rijksregisternummer (vindt u terug op identiteitskaart of Sis-kaart)

-Bankrekeningnummer

-Emailadres

 

2.Ofwel doen wij het voor u

Bezorg ons volgende gegevens :

-Naam en voornaam

-Adres

-Rijksregisternummer

-Emailadres

-Bankrekeningnummer

Hoe bestel ik mijn papieren dienstencheques ?

-Na uw inschrijving stort u 9€ per dienstencheque op het rekeningnummer dat u werd meegedeeld in de bevestiging van uw inschrijving. De minimumbestelling bedraagt 10 dienstencheques!

-Vermeld enkel uw gebruikersnummer in de gestructureerde mededeling van uw overschrijvingsformulier

-De dienstencheques worden via gewone zending bij de Post naar u thuis gestuurd binnen de 14 dagen na ontvangst van uw betaling. Het is dus belangrijk om adreswijzigingen tijdig te melden bij Sodexo.